luni, 18 aprilie 2011

WHAT IF...............

I MUST LET GO, OR NOT?
   As vrea sa fug dar n-am antranement, as vrea sa merg dar e prea incet pentru ziua asta.As vrea sa fug prin graul verde dar in sensul invers acelor de ceasornic.Poate asa as da timpul inapoi sau as deschide lacatul destinului meu. Iata un lant in juru-mi pe care il stiu demult si cu care nu m-am obisnuit.Oare avem fiecare unul sau doar eu? Ce merite speciale am eu de am primit acest lant? De fapt cred ca e coarda elastica.Se strange in juru-mi si se departeaza fara sa-mi dau seama.Da...Da. E o coarda elastica.E una grea cu hamuri de plumb si lunga.... Dar cum as putea s-o masor daca nu-i dau de cap? Nu vad cat e de lunga....Am o dilema. Oare daca o sa sar cu ea legata de mine o sa aterizez unde trebuie? sau e prea lunga si o sa ma afunde indeva de unde nu o sa mai ies? sau e prea scurta si voi ramane suspendata in aer. Nu vreau in aer, desi acolo sunt visele ce le iubesc cel mai mult, visele in care sunt fericita si toata lumea e un curcubeu. Dar curcubeul nu e decat prisma de lumina a unui balon de sapun, mare, mirosind a lavanda, trandafiri si vanilie,  dar de sapun.
 What if.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu